Η Blackmagic Design ανακοίνωσε ότι στο ριμέϊκ της επιτυχημένης δραματικής τηλεοπτικής σειράς “Cold Case” χρησιμοποιήθηκε το DaVinci Resolve Studio. Η νέα σειρά, της οποίας την επεξεργασία ανέλαβε ο Tetsuji Yamashita, Colorist/Τεχνικός Διευθυντής της IMAGICA, παραδόθηκε σε HDR και SDR.
Το Cold Case remake με Blackmagic Design DaVinci Resolve Studio δημιουργήθηκε για λογαριασμό του WOWOW, ενός ιδιωτικού δορυφορικού τηλεοπτικού σταθμού της Ιαπωνίας. Ο WOWOW μεταδίδει σήμερα το σύνολο του προγράμματός του σε SDR, αλλά αποφάσισε να δημιουργήσει επίσης μια έκδοση HDR, τόσο για τις δικές του εκπομπές όσο και για την πώληση της σειράς στις αγορές του εξωτερικού.
“Παρόλες τις διχογνωμίες σχετικά με τη χρήση του HDR, αποφασίσαμε να γυρίσουμε τη σειρά σε HDR, επειδή θέλαμε να της δώσουμε μια μοναδική εμφάνιση που δεν θα μπορούσε να αποδοθεί σε SDR. Με το DaVinci Resolve Studio μπόρεσα να διαχειριστώ τις διαφορές των τόνων και των χρωμάτων για να έχω ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα εξαλείφοντας την πιθανά σκληρή ρεαλιστική και γραφιστική εικόνα”, δήλωσε ο Yamashita.
Ο WOWOW και οι δημιουργοί της σειράς αποφάσισαν πριν την αρχική λήψη το ύφος που ήθελαν να πετύχουν. “Στην περίπτωση του Cold Case έπρεπε να παραδώσουμε και τις δύο εκδοχές, SDR και HDR. Αποφασίζοντας πριν το Post Production καταφέραμε με τη χρήση του DaVinci Resolve Studio της Blackmagic Design να ομαλοποιήσουμε τη βαθμονόμηση του υλικού, να διευκολύνουμε την offline επεξεργασία και την στενή συνεργασία του Διευθυντή Φωτογραφίας με τον Σκηνοθέτη.”
Η Imagica χρησιμοποίησε επίσης το DaVinci Resolve σε μια σειρά από διαφορετικές εργασίες καθώς είχε αναλάβει και κάποιες από τις εργασίες παραγωγής για τα γυρίσματα της σειράς.
Ο Masahiro Saito, Data Manager της Imagica είπε “Πρέπει να εξάγουμε το υλικό μας σε διάφορες μορφές για διάφορες περιστάσεις, όπως σε H.264 για το ανέβασμα στο cloud, DNxHD και ProRes για offline επεξεργασία. Το DaVinci Resolve είναι πολύ αποτελεσματικό καθώς υποστηρίζει σχεδόν όλα τα codecs που χρειαζόμαστε και μας επιτρέπει να εξάγουμε πολλαπλά αποσπάσματα σε ένα πλάνο. Επίσης χρησιμοποιούμε το Resolve όταν αποσύρουμε πλάνα για VFX επεξεργασία. ”
Ο Yamashita προσθέτει “Πολλά μέλη των συνεργείων, όπως οι κάμεραμεν και οι βοηθοί τους, μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το DaVinci Resolve της Blackmagic Design. Ο καθένας μπορεί να δει τις αλλαγές ή την επεξεργασία που έχω κάνει και έτσι κάνουμε τη σωστή διαχείριση χρώματος με ελάχιστη προσπάθεια.”
Σε όλη τη σειρά, κάθε επεισόδιο περιλαμβάνει μια σκηνή αναδρομής στο παρελθόν. Οι “flashback” σκηνές διαδραματίζονται σε διαφορετικές εποχές, έτσι έπρεπε να δοθεί μια μοναδική αίσθηση για κάθε σκηνή ώστε να ταιριάζει με το χρονοδιάγραμμά της. “Γυρίσαμε όλες τις flashback σκηνές σε 16mm ώστε να αντιπροσωπεύουν τον εκάστοτε χρόνο όπου διαδραματιζόταν η σκηνή. Εάν μια σκηνή είχε να κάνει με την εποχή που εμφανίστηκαν οι βιντεοκάμερες, χρησιμοποιούσαμε μια βιντεοκάμερα με DV codec και κάναμε τις λήψεις σε 60i. Στις σκηνές της δεκαετίας του ’70, μου ζητήθηκε να δώσω μια πιο παλαιωμένη ατμόσφαιρα. Χρησιμοποίησα το DaVinci Resolve ώστε να στρέψω προς το κόκκινο την ισορροπία των σκιών και να δημιουργήσω μία αντίθεση που έδωσε μία έντονη και κάπως χαριτωμένη ατμόσφαιρα στην εικόνα”, κατέληξε ο Yamashita.
Η Blackmagic Design ιδρύθηκε από κορυφαίους post production επαγγελματίες και μηχανικούς και έχει γραφεία στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία.
H Comart είναι Εξουσιοδοτημένος Μεταπωλητής της Blackmagic Design και άλλων κορυφαίων εταιρειών οπτικοακουστικών προϊόντων και λύσεων, διαθέτει εμπειρία, εξειδικευμένο τμήμα πωλήσεων και υποστήριξης καθώς και υψηλή τεχνογνωσία σε εγκαταστάσεις, video, production & post-production και broadcast.